Taller “El parlante”

Aquest matí els alumnes de quart d’ESO han fet un taller anomenat “LA CRUÏLLA COMUNA” organitzat pel col·lectiu “El parlante”.

Estratègia d’educomunicació ciutadana basada en la lectura crítica dels mitjans de comunicació, que permet als alumnes reflexionar i discutir sobre les relacions entre nord i sud, així com sobre els rumors, estereotips i prejudicis que existeixen sobre les persones amb orígens diversos. La Cruïlla Comuna promou el diàleg intercultural, el debat i l’educació mediàtica a l’aula de classe.