Premis d’iniciatives empresarials 2011

El Teatre Municipal Cooperativa de Barberà del Vallès va ser l’escenari de l’acte de lliurament dels guardons del 9è Concurs d’Iniciatives Empresarials.

Les guanyadores a la seva categoria (Iniciatives empresarials per a joves estudiants de secundària) van ser les alumnes de quart d’ESO del nostre centre, Jasmine Moragas Guerrero i Jessica Rojo Ávila, amb el seu projecte d’Electrodomèstics Futuristes J.J. Van recollir el premi, el passat 20 de desembre al Teatre Cooperativa de la nostra ciutat.

Aquest projecte d’empresa comercialitzarà productes futuristes, com ara, estufa i aire condicionat que s’engega amb la temperatura del cos, nevera que et comunica quan els productes  estan a punt de caducar o esgotar, televisor que canvia de canal amb la veu i al mateix temps es silencia quan parles…

Entre els finalistes hi son Paola Gómez, Patricia Romero, Mouad Khlie i Adrian Valiente, alumnes de 4t d’ESO, amb el seu projecte “Amapola”, projecte d’empresa per a un centre d’ajuda a la tercera edat.