Horaris per al Juny

Com ja heu rebut a través dels vostres fills/filles, l’horari de les setmanes que queden de curs és diferent a l’habitual.

• La setmana del 8 al 12 de juny, 1r, 2n i 3r d’ESO realitzarà el Crèdit de Síntesi en horari de 9.00 a 13.30 pels alumnes que el facin a l’Institut. Dijous, 11 i divendres, 12, es faran les exposicions orals i cada grup ja sap quan ha de venir a fer-la.
  • El 15, 16 i 17 de juny són les repesques de l’ESO i els exàmens extraordinaris de B2 (també per a les matèries pendents de B1).
  • El 25 de juny tot l’alumnat haurà de venir a recollir les notes finals i els deures d’estiu per a aquells alumnes que tinguin alguna matèria pendent per al setembre.