“El Parlante” i “LA CRUÏLLA COMUNA”

Aquest matí els alumnes de quart d’ESO han anat a l’auditori Maria Feliu, per tal de fer les activitats de cloenda del taller de la Cruïlla Comuna.

LA CRUÏLLA COMUNA és una estratègia d’educomunicació ciutadana basada en la lectura crítica dels mitjans de comunicació, que permet als alumnes reflexionar i discutir sobre les relacions entre nord i sud, així com sobre els rumors, estereotips i prejudicis que existeixen sobre les persones amb orígens diversos. La Cruïlla Comuna promou el diàleg intercultural, el debat i l’educació mediàtica a l’aula de classe. Read more!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *