Acabem el curs amb el vídeo “Celebrem el 25è aniversari!”

El curs 2016-17 serà recordat al Can Planas per ser el del 25è aniversari.  Ha estat un any de més feina de l’habitual, però també d’una il·lusió compartida. Els actes que han marcat aquesta celebració ens han donat moments extres de conversa, de retrobaments amb antics companys i alumnes, de reflexió, de riures i… d’una mica de ball.

Estem satisfets del resultat: hem fet tot allò que ens havíem proposat el curs passat per aquestes dates, ens ho hem passat bé fent-ho i en tot ens hem mostrat tal i com som (acollidors, carinyosos, responsables, senzills i plens de bon rotllo).

Com tot el que es fa, sempre hi ha algú que ho lidera, davant hi ha hagut tot un grup de professorat que ha dedicat força hores extres perquè tot sortís bé i estigués a punt. I hem tingut també la col·laboració d’alguns actuals i antics alumnes.

Hem fet celebracions portes enfora, tothom qui ha volgut ha pogut acostar-se a l’acte inaugural i taula rodona de l’octubre, la plantada de l’arç vermell en la Jornada de Portes Obertes del març i  la caminada popular del maig. Tots aquests actes han quedat recollits en un número especial de la revista La Grapa. Amb una gran qualitat gràfica i de disseny,  aplega les notícies generades per aquests actes, els discursos que s’hi han escoltat, fotografies i entrevistes.

Però també hem volgut fer una celebració informal dins el nostre institut i el resultat és aquest vídeo que us presentem. És una manera més de celebrar els 25 anys que portem ensenyant i un record visual festiu del que només hem pogut veure nosaltres.

Les creacions en grup sempre multipliquen i aquest efecte multiplicador genera una certa màgia que ens fa somriure. Per a nosaltres aquest curs ha estat envaït per aquesta mica de màgia.

Esperem que la gaudiu amb nosaltres!