Xerrades tecnològiques

Aquest matí s’han fet a la biblioteca del centre dues xerrades, de caire tecnològic, pel professor Emilio Hernández de la UPC.

A la primera ha fet una descripció del món de l’enginyeria i a la segona ha explicat en que consisteix la competició automobilística “Formula Student“.

Aquesta competició es va iniciar als Estats units, però a l’actualitat es fa a molts països del món, entre d’altres Regne unit, Alemanya, Japó, xina, etc.

El professor Emilio Hernández a l’actualitat porta un parell de projectes relacionats: el Barcelona Smartmoto Challenge i Beyond Formula Student.

El professor Hernández els ha ofert als nostres alumnes la possibilitat de fer un projecte de motocicleta per presentar a un concurs d’idees, coincidint amb les dates de la Barcelona Smartmoto Challenge.