Alumnes de Batxillerat participen en una taula debat a la Biblioteca Esteve Paluzie

Dilluns, 19 de gener, a les 18h, alumnat de Batxillerat del nostre institut, participarà en una taula debat al voltant del llibre Els silencis dels pactes, de Marc Moreno. L’activitat és oberta al públic, així que podeu venir a escoltar l’autor i als lectors parlar de novel·la negra en general i d’aquesta en particular.

Marc Moreno és editor d’una petita editorial dedicada a la novel·la policíaca escrita en català. I aquesta és la seva tercera novel·la (Independència d’interessos iCabdills, són les anteriors). Els silencis dels pactes indaga en la corrupció d’empresaris a Mataró. Segur que durant la conversa amb l’autor sortiran diversos temes: les fonts d’informació i inspiració, el llenguatge de la novel·la negra, altres autors interessants, els temes tractats a la novel·la (plenament actuals)… Serà interessant conèixer el que en pensen els joves lectors i el mateix autor.

Us hi esperem!