Jornades gastronòmiques de Cicles Formatius: visita l’hotel Olympic de la cadena HTOP

El passat dijous 13 d’abril, dins les jornades gastronòmiques que els cicles formatius varen celebrar, el cicle formatius de 1r curs de serveis de restauració va visitar l’hotel Olympic de la cadena HTOP. L’emplaçament del mateix, just es troba al costat de l’Institut.
Durant tot el transcurs de la visita ens va atendre el segon cap de sala, el Sr. Jordi Giró, que va mostrar, en tot moment, tenir un coneixement de l’hotel molt ampli. El grup de 1r de serveis de restauració va poder gaudir d’un “tour” guiat per a diferents departaments de l’hotel, des de les cuines, menjadors diversos, salons varis, i inclús una de les habitacions de les plantes més altes, una experiència molt fructífera i enriquidora per tot l’alumnat.
Per altra banda s’han creat llaços amb la direcció de l’hotel per a poder-hi enviar alumnes a fer pràctiques els nostres alumnes dels CCFF.