Vuit alumnes obtenen el diploma oficial de francès DELF!

No podíem tancar aquest curs amb una notícia millor! Els 8 alumnes que es van presentar a les proves oficials per a l’obtenció del diploma DELF de coneixement de la llengua francesa, han aconseguit el seu objectiu. 7 alumnes han aconseguit el diploma de nivell B1 i una alumna, el de nivell A2.

A l’espera del lliurament dels diplomes oficials, felicitem públicament a Berta Agustí, Duonya Sellaoui, Eyra Villalonga, Júlia Salvador, Aida Sturtz, Laia Chillida, Denis Bota i Ana María Buzuleac pel seu esforç i constància en la preparació de la prova.

Aprofitem per encoratjar tot l’alumnat que cursa llengua francesa a seguir els passos de les seves companyes. Els certificats DELF (Diplôme d’Études en Langue Française) són certificats oficials de llengua francesa atorgats pel Ministeri d’Educació Nacional de França, reconeguts internacionalment en 174 països i amb validesa indefinida.

El DELF scolaire s’emmarca en un acord entre el Servei de cooperació i d’acció cultural de l’ambaixada de França i el Departament d’Ensenyament de Catalunya. Ofereix taxes d’examen preferents a l’alumnat que estudia francès i té el mateix valor que el DELF per a adults (tots els diplomes són idèntics) amb els temes adaptats als adolescents.