Vaga d’Estudiants en motiu de la lluita contra el canvi climàtic

Benvolguts/des famílies,

Les organitzacions d’estudiants han convocat per al  dia 24 de setembre de 2021 una vaga d’estudiants en l’àmbit territorial de Catalunya en motiu del Canvi Climàtic.

En el nostre centre la regulació de la no assistència a classe, que prescriu el decret 102/2010 d’autonomia de centres, queda especificada clarament a través dels articles 210 a 212 corresponents al Títol VII de les NOFC (Normes d’Organització i Funcionament de Centre) aprovades pel Consell Escolar.

L’alumnat de 3r i 4t d’ESO, així com el de Batxillerat i Cicles Formatius, té reconegut per llei el dret de reunió i que la no assistència a classe no tingui la consideració de falta davant convocatòries com aquesta. Tanmateix, l’alumnat ha d’haver pres la decisió col·lectivament en una reunió i, alhora, comunicar-la per escrit a la direcció del centre. Per tant, recordem que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no té reconegut aquest dret i haurà d’assistir a classe amb normalitat.

El centre estarà obert, respectant els horaris habituals, per a tot l’alumnat que decideixi assistir a classe. Així mateix, el servei de transport escolar funcionarà amb normalitat per a tot l’alumnat que no participarà en aquesta convocatòria. Si decideixen adherir-se a la convocatòria de mobilització, s’ha lliurat un full d’autorització a l’alumnat que han d’emplenar les famílies i lliurar a la secretaria del centre.

Atentament,

L’equip directiu