Set alumnes obtenen el diploma oficial de francès DELF!

Aquest any han sigut set les alumnes de l’institut que s’han presentat a les proves oficials de llengua francesa i han obtingut els diplomes DELF A2 i DELF B1. Les 7 alumnes de 4t d’ESO, Beatrice Ardelean, Evelyn Felip, Judit Moya, Rebecca Morar, Naomi Moza, Martina Sancho i Edith Soler, han treballat durant tot l’any amb constància, implicació i empenta. El seu èxit a les proves ha estat més que merescut i per això, a l’espera del lliurament oficial dels diplomes, les felicitem públicament.

Aprofitem per encoratjar tot l’alumnat que cursa llengua francesa a seguir els passos de les seves companyes. El certificats DELF (Diplôme d’Études en Langue Française) són diplomes oficials de llengua francesa atorgats pel Ministeri d’Educació Nacional de França, reconeguts internacionalment en 174 països i amb validesa indefinida.

El DELF scolaire s’emmarca en un acord entre el Servei de cooperació i d’acció cultural de l’ambaixada de França i el Departament d’Ensenyament de Catalunya. Ofereix taxes d’examen preferents a l’alumnat que estudia francès i té el mateix valor que el DELF per a adults (tots els diplomes són idèntics) amb els temes adaptats als adolescents.