Reunió Famílies Alumnat 1r ESO Curs 20/21

Benvolguts/des,

Convoquem a les famílies de l’alumnat que cursarà primer d’ESO el proper curs 20/21 a una reunió informativa sobre l’organització i funcionament del centre que tindrà lloc el proper dilluns dia 27/07/20 a les 19:00h.

En motiu de la situació provocada per la COVID-19 aquesta reunió informativa es realitzarà de manera telemàtica mitjançant l’aplicació de Google Meet.  S’ha enviat per correu electrònic l’enllaç per accedir a aquesta reunió. El correu electrònic és el que les mateixes famílies han facilitat en el procés de pre-inscripció i/o matrícula.

Per qualsevol dubte i/o aclariment trucar al telèfon del centre 977 731026.

Atentament,

Equip Directiu INS Sòl-de-Riu