Llegim a l’aula! Setmana del 20 al 24 de gener de 2020. Departament Expressió.

Durant aquesta setmana els alumnes realitzaran l’activitat Llegim a l’Aula a la matèria d’Educació Física, Educació Visual i Plàstica i Música.

Els articles escollits són els següents:

• Música: “Sin historia”, article de El País sobre la importància de crear un arxiu fonogràfic. Enllaç: https://elpais.com/cultura/2020/01/19/actualidad/1579453309_346096.html
    • Educació Física:  Condició Física”   i  “El llenguatge corporal
    • Educació Visual:
          • 1r ESO: Capítol de “La Forma”, del llibre “Carpeta d’Art. Un recorregut únic i tridimensional per la creació de l’art”, dels autors Christopher Frayling, Helen Frayling i Ron Van der Meer, d’Edicions Destino.
          • 3r ESO: Capítols curts: “Saber proyectar”, “El lujo”, i “Metodología proyectual”  “Cómo nacen los Objetos. Apuntes para una metodología proyectual”, de Bruno Munari., GG DISEÑO.
          • 4rt ESO: Introducció del llibre ¿Qué estás Mirando150 años de Arte Moderno  de Will Gompertz