L’Ajuntament d’Alcanar instal·la “Punts Liles” a l’Institut Sòl-de-Riu en motiu del 25 N

Servei Comunitari «25N: Dia internacional en contra de la violència envers les dones

Durant aquesta setmana de novembre, l’Ajuntament d’Alcanar instal·larà a les hores del pati i seguint totes les mesures de seguretat envers la Covid, unes carpes per tal d’informar a l’alumnat, de la importància d’eradicar i denunciar la violència envers les dones.

L’alumnat de quart del Servei Comunitari ha estat el responsable d’organitzar aquesta activitat i fer-la visible, mitjançant un vídeo que han elaborat, amb l’ajuda i professionalitat de Nuria Piñol, professora del Cicle Formatiu de Grau Mitjà Vídeo DJ i So a l’Institut Sòl-de-Riu.

Us adjuntem el vídeo i imatges.

25N :Tots plegats en contra de la violència envers les dones.