INICIEM EL NOU CURS DEL SERVEI COMUNITARI 19/20

APRENEM JUNTS: Un inici diferent i molt esperat.

Comencem un nou curs escolar i amb ell un dels nostres projectes més emotius: el Servei Comunitari.

Tots els anys l’encetem amb ganes i il·lusió però l’inici d’enguany és molt especial. Gràcies a l’oportunitat que ens dona l’Ajuntament d’Alcanar, tots els nostres alumnes participaran activament en les Festes Quinquennals 2019. L’alumnat de 4t d’ESO ja fa setmanes que treballa per oferir a tots els visitants una visió molt detallada de tots els treballs que s’han dut a terme als diferents carrers del municipi.

També seguirem col·laborant amb les tres associacions que fa anys que ens acompanyen. La Biblioteca Trinitari Fabregat, l’Onada i la Fundació Mercè Pla són unes entitats essencials per al desenvolupament del projecte i estem encantats de seguir vinculats a totes elles. L’aprenentatge que reben els nostres alumnes a cadascuna d’elles és impagable i el creixement personal que experimenten al finalitzar el Servei Comunitari n’és una bona prova.

Així doncs, ja tenim tot l’engranatge funcionant per a que un curs més el projecte Aprenem Junts de l’Institut Sòl-de-Riu sigui un referent a nivell territorial. Tot l’equip que formem part d’ell seguirem treballant per a que així sigui.

Endavant!

Neus Barrera