Arnau Agudo Reverter guanyador del Premi de Recerca Jove 2018

L’alumne del nostre centre en Arnau Agudo Reverter ha estat guanyador dels Premis Recerca Jove per fomentar l’esperit científic del jovent (PRJ) 2018 amb el seu treball “La distòpia i l’ànima humana” tutoritzat per la professora Sefa Reverter Nolla.

En aquest PRJ es premien els treballs de recerca, realitzats durant el curs 2017-2018 per alumnes de 3er i 4rt d’ESO, batxillerat o cicles formatius de grau mitjà i superior. Els PRJ 2018 han premiat un total de 77 treballs de recerca amb 750€ per treball. Amb aquest premi l’alumne rebrà un premi de 750€ i el centre un de 2.500€.

Felicitem a l’alumne i a la seva familia!