25 N: Commemoració del Dia Internacional per l’Eliminació de la Violència envers les dones.

El passat dimecres dia 25 de novembre , tot l’alumnat de l’Institut Sòl-de-Riu d’Alcanar va participar d’un seguit d’activitats per tal de commemorar el Dia Internacional per l’Eliminació de la Violència envers les dones.

Agrair a l’Ajuntament d’Alcanar, a l’Ajuntament de Tortosa, a l’Institut Català de les dones i al Consell comarcal del Baix Ebre, per facilitar als alumnes material per treballar, i polseres i mascaretes per a tot l’alumnat participant.