Preinscripció al PFI d’Auxiliar de Vivers i Jardins a l’INS Sòl-de-Riu

QUE ÉS UN PFI?

Els programes de formació i inserció (PFI) són el primer nivell de qualificació dins dels estudis de formació professional i s’adscriuen a diferents famílies professionals. Accés a la guia informativa.

Els PFI s’adrecen a joves d’entre 16 i 21 anys que no han finalitzat l’educació secundària obligatòria. Són estudis voluntaris i la seva durada és d’un curs acadèmic (1.000 hores).

Els i les alumnes de PFI reben un acompanyament i una tutorització essencial per a l’assoliment dels objectius del programa. Els aprenentatges són vivencials i vinculats amb l’entorn proper, i inclouen pràctiques en empresa; s’aprèn fent, utilitzant metodologies actives i globals.

Amb els PFI, d’una banda, es facilita la continuïtat formativa dins de la formació professional i, de l’altra, l’aprenentatge de les competències transversals i professionals necessàries per al món del treball.

OFERTA DE PLACES A CATALUNYA

En aquest enllaç podreu accedir al full on hi ha els centres que imparteixen els PFI aquest proper curs 2021/2022:

OFERTA PFI CATALUNYA

PFI A L’INS SÒL-DE-RIU

En el nostre centre oferim el PFI d’Auxiliar de Vivers i Jardins (Codi: PFI AR03). Podeu trobar més informació en aquest enllaç:

Auxiliar de Vivers i Jardins

COM PUC PREINSCRIURE’M

Han de presentar la sol·licitud de preinscripció al centre tots els alumnes que volen accedir a qualsevol programa de formació i inserció. Les sol·licituds de preinscripció als programes de formació i inserció s’han de presentar del 10 al 21 de maig. La documentació acreditativa que justifica les prioritats de cada alumne s’han de presentar abans del 21 de maig. És molt important respectar les dates, perquè totes les sol·licituds que es presentin fora d’aquest termini perdran qualsevol prioritat que tinguin a l’hora d’obtenir la plaça.

Cal descarregar-se la sol·licitud, emplenar-la i presentar-la al centre del programa demanat en primer lloc. Juntament amb la sol·licitud de preinscripció cal presentar la documentació identificativa i acreditativa dels criteris al·legats (la falsedat o frau en les dades al·legades o la presentació de més d’una sol·licitud de preinscripció comporten la invalidació dels drets de prioritat que puguin correspondre).

ACCÉS A LA SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ

MÉS INFORMACIÓ

En el següent enllaç podreu accedir a tota la informació relacionada als Programes de Formació i Inserció (PFI). També podreu consultar al nostre centre a través del telèfon 977 73 10 26.