Inici de la Tutoria Entre Iguals 23/24

El passat dimecres 27 de setembre vam dur a terme la 1a activitat de la Tutoria Entre Iguals entre l’alumnat de 1r d’ESO i el de 3r d’ESO.

La Tutoria Entre Iguals és una estratègia educativa per a la convivència escolar, que va ser dissenyada inicialment com una mesura pràctica contra la violència i l’assetjament escolar. Els alumnes de tercer d’ESO són tutors, de forma voluntària, dels alumnes que acaben d’arribar al centre, els de 1r d’ESO.

En aquesta primera activitat, s’han agrupat els alumnes de 1r d’ESO i se’ls ha assignat un tutor de 3r. Han dut a terme diverses activitats de presentació i de cohesió de grup. Des de la Comissió de Convivència esperem que aquesta iniciativa funcione i que ajude a millorar el bon clima escolar del nostre centre.

Comissió de Convivència