Curtmetratge guanyador als Srcatch Awards en contra la discriminació

L’alumnat que cursa la matèria optativa a segon d’ESO anomenda Coding with Scratch ja té el vídeo guanyador en contra de la discriminació que representarà el nostre centre aquest curs 2018/2019.

En primer lloc, al llarg del segon trimestre l’alumnat ha treballat de manera col·laborativa en un projecte dirigit a crear un curtmetratge que denunciï la discriminació en qualsevol de les seves formes.

Així doncs, els grups de treball utilitzant l’anglès com a idioma vehicular han elaborat uns curtmetratges creats mitjançant el llenguatge de programació amb Scratch 2.0. D’aquesta manera, a partir d’un tema inicial de treball l’alumnat pot aprendre, per una banda, llenguatge de programació i, per l’altra, millorar la llengua estrangera.

Cal recordar que aquesta matèria és una més de les que oferim a l’alumnat dintre del projecte Grup Impulsor Plurilingüe (GIP). Aquest curs es treballen continguts amb anglès a una optativa de primer d’ESO (English Around the Wolrd amb Maria José Barón), a segon d’ESO (Coding with Scratch amb Carlos Salvadó), i també en les  diverses activitats dintre de les pròpies matèries d’Educació Física (amb Joan Ortí), Matemàtiques (amb Francesc Reverter)  i Ciències (amb Azucena Serrat).

D’altra banda, tal i com vam publicar recentment, en la diada de Sant Jordi l’alumnat que cursa Coding With Scratch va organitzar una gimcana anomenada Sratch Awards en la que tot l’alumnat de primer, segon i tercer d’ESO va visualitzar i posteriorment votar els tres curtmetratges realitzats: Discrimination under the sea (fet pels alumnes: Mei Contijoch, Melanie Muñoz, Dan Bejenaru, Mohamed Taha i David Motornyy), Discrimination why? (fet pels alumnes: Jordi Carreras, Iker Francisco, Pol Tordera i Quim Villalonga) i Sport is for all (fet pels alumnes: Marc Alcázar, David Curto i Raul Oltean).

Finalment, tot i que tots tres curtmetratges van estar prou igualats el guanyador va ser Discrimination why? Aquí us deixem un enllaç per a que el pugueu visualitzar: