Convocatòria finançament de llibres de text, llicències digitals i material informàtic per al curs 19/20.

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació ens ha comunicat que ens assignarà una partida pressupostària per al finançament de llibres de text, llicències digitals i material informàtic per aquest curs 2019-2020.
Aquest import haurà de ser destinat a la compra, per part del centre, de llibres de text, llicències digitals i material informàtic per tal que, mitjançant el sistema de préstec, els puguem deixar a aquelles famílies d’alumnes escolaritzats en el nostre centre que, atesa la seva situació socioeconòmica, no els puguin adquirir.
Per poder donar compliment a aquesta comunicació, en el nostre centre hem establert, en data 19 de juliol de 2019, una convocatòria pública per a la cessió de llibres de text, llicències digitals i material informàtic, mitjançant sistema de préstec.

Les bases de la convocatòria, així com el model de sol•licitud estaran publicades al tauler d’anuncis del centre i a la nostra pàgina web (Secretaria>Beques i Ajuts). També estaran disponibles a la secretaria del centre per si voleu passar a recollir-les.
Per tal de poder accedir a aquesta cessió de material caldrà complimentar la sol•licitud i justificar els requisits per acreditar les característiques socioeconòmiques que es detallen en les bases de la convocatòria.
La presentació de sol•licituds, acompanyada de la corresponent documentació, es farà a la secretaria de l’Institut en horari d’atenció al públic, de dilluns a divendres de 10’30 a 13’00 h, del 22 al 29 de juliol de 2019. Fora d’aquest termini, s’atendran sol•licituds en funció de les necessitats detectades i dels recursos disponibles.
Per a més informació poden adreçar-se a la secretaria de l’Institut.

Atentament,

La directora