L’Institut celebra el seu 10è aniversari amb una agenda plena d’activitats

El nostre centre celebra, enguany, 10 anys de vida i ho vol fer amb un conjunt d’activitats adreçades no només a la comunitat educativa, sinó també a la resta de la població. Tot i que ens hagués agradat fer-ho ja en un edifici, tenim igualment ganes de celebrar-ho.

Des del maig fins al setembre el centre proposa diferents actes amb l’objectiu  de celebrar l’aniversari i reunir docents, alumnes i famílies que han ajudat a fer créixer aquest nou institut a Berga.

Les activitats planejades van encaminades a difondre aspectes bàsics del Projecte Educatiu, especialment en l’àmbit de les arts i els projectes portats a terme durant aquests anys.

Per això cal destacar la implicació dels alumnes actuals a l’hora de preparar la caminada, el cinema a la fresca i les exposicions artístiques. Les celebracions començaran el proper 22 de maig amb el concert The Hits. Eduard Freixa i Marc Pusó versionaran la música més acompanyats d’un violí i un piano.

Programació d’actes:

*Diumenge 22 maig: Concert “The Hits” al pavelló de Suècia a les 18h

*Diumenge 5 de juny: Caminada familiar a la Serra de Noet a les 10h

*Divendres 10 de juny: Cinema a la fresca a les 22h

*Del 6 al 23 de juny: Exposicions al Pavelló de Suècia

– “Sense Cartró 8: Viatges i bolígraf” d’Àngel Mejías, professor del centre.

– “Elements contemporanis” dels alumnes del centre

*Divendres 16 de setembre: Sopar d’aniversari al pati de l’institut

Us hi esperem!

FullSizeRender