Raid d’aventura amb 1r d’ESO

Avui el alumnes de 1r d’ESO han realitzat una sortida al medi natural vinculada a l’assignatura d’Educació Física. L’activitat ha consistit en la realització d’un raid d’aventura, on els alumnes han hagut de superar diferents proves: paintball, seegway, tir amb arc, tirolina, quads i orientació.
En… Llegeix més»

Taller: JUST o INJUST?

El dijous 25 de març, els alumnes de 3r A i B han participat al taller “JUST O INJUST?” conduït per en Josep Miquel, de l’entitat Irènia Jocs de Pau. La sessió de dues hores ha consistit en un joc de simulació per grups. La… Llegeix més»

Participació a la Manresada

Per tercer curs consecutiu, els alumnes de 2n d’ESO del nostre centre han participat a la Manresada. Aquest any, amb un format atípic i de forma virtual, han pogut posar en pràctica les seves habilitats digitals.
Primer de tot, han resolt els enigmes amagats del Breakout… Llegeix més»

Concurs d’Estadística a 3r d’ESO

La Competició Estadística Europea 2020-21 (European Statistics Competition – ESC) és una iniciativa promoguda per l’Oficina Europea d’Estadística, Eurostat, i els instituts d’estadística de diversos països europeus.
Els objectius generals de l’ESC són:

• Promoure la curiositat i l’interès per l’estadística entre els estudiants.
  • Incentivar l’ús de… Llegeix més»