Intercanvis de correus amb Alemany

Els alumnes de 3r d’ESO del nostre centre que fan alemany com a 2a llengua estrangera han començat un intercanvi amb els alumnes de 3r d’ESO de l’INS Puig-Reig que també estudien alemany. L’intercanvi es fa a través del correu electrònic i cada alumne del centre té una parella de l’INS Puig-Reig amb qui conversa utilitzant la llengua alemanya.

L’objectiu d’aquest intercanvi és potenciar l’aprenentatge de l’alemany i l’ús de la llengua com a eina de comunicació.

La primera sessió ha estat rebuda amb molt entusiasme. Els nostres alumnes han llegit els correus electrònics dels alumnes de Puig-Reig en els quals es presentaven i ells els han contestat, presentant-se, també: com es diuen, quants anys tenen, on viuen, quin curs fan i a quina classe van, i els han parlat de la seva família i del que els agrada fer en el seu temps lliure.

Ara que ja ens coneixem una mica, continuarem comunicant-nos. Això sí, sempre en alemany!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *