Apunt per a Sant Jordi!!

Els alumnes tornen a fer seva la Festa de Sant Jordi:

Fa dies que els alumnes escriuen: poemes, narrativa, etc. per a participar al Concurs Literari de l’Institut. Demà coneixerem els guanyadors i les seves obres.

Hem visitat les llibreries de Berga, Ca l’Hugh i Els Quatre Cantons, per tal de fomentar l’interès literari i el gust per a la lectura.

A més a més, tenim als nois i noies engrescats a l’hora de preparar algunes actuacions musicals i la construcció de decorats, el bateig dels cap grossos, i moltes sorpreses més.

Per què la jornada sigui completa, farem un gran esmorzar organitzat pels alumnes de 2n.

Ens agrada que el Sant Jordi s’identifiqui com una festa participativa, lúdica i cultural.

BON SANT JORDI A TOTHOM !!!!