Premis Flaix d’història i narrativa d’Òmnium

El divendres 2 de juny hem assistit a l’edició 2023 del lliurament dels premis que convoca Òmnium Berguedà per a centres educatius de la comarca. En la II edició dels Premis de Narrativa, han estat premiats els alumnes de primer d’ESO, Adrià Colell amb el text “Tornar a casa”, que ha rebut el tercer premi i Enric Devant, que ha rebut el primer premi, amb el text “Vacances hawaianes”.

Pel que fa als premis Un Flaix d’història de Catalunya, els alumnes Oriol Just, Guillem Sànchez, Llorenç Gabaldà i Jan Torrabadella han rebut el segon premi amb el vídeo “Els exiliats republicans”.

L’acte de lliurament ha tingut lloc al Pavelló de Suècia. Felicitem els alumnes premiats per les seves excel·lents creacions. Per veure fotos, cliqueu aquí.