Jornada STEAM

El passat dilluns 5 de juny vam celebrar al centre la Jornada STEAM (acrònim de science, technology, engineering, arts i mathematics). Tot l’alumnat va poder gaudir de la sessió d’astronomia i de la descoberta del cosmos a càrrec del divulgador científic Salvador Puigmartí Puig, el qual a través de les arts escèniques i algunes projeccions ens va captivar i ajudar a entendre més aspectes de l’Univers.

La resta del matí tothom va poder escollir segons els seus interessos entre diferents tallers en funció del curs sota el títol de: Graf, A tota freqüència, Thinkering, Química a la vida quotidiana, Taller de cartografia, Agents rurals, Dona havia de ser, Gimcana, Cúpules, Visita a la depuradora, Exploding dots, la Ciència de l’Ukelele, Textura, Color i Densitat aparent del sòl de l’hort Serra de Noet, El nombre d’or, fotografia, debat científica, Forn solar, Investigació d’un crim i Sensibilització sobre amfibis.

Tot això amb l’objectiu d’aprofundir més sobre la ciència, generar curiositat i motivar-los per la ciència.

Per veure fotos de la jornada, cliqueu aquí.