Jornada esportiva i comiat de 4tESO

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dimarts dia 14 i el dimecres dia 15 al nostre centre es van realitzar diferents activitats de cloenda del curs 15-16.

Per una banda, es va realitzar la Jornada Esportiva on els alumnes van poder gaudir, segons les seves preferències, d’una ruta en BBT, caminada a Queralt, Volei, tennis, futbol, tennis taula, basquet, piscina, padel, spinnig, etc.

Finalment dimecres, els alumnes de 4t van organitzar tallers per la resta d’alumnes del centre. Els alumnes van escollir entre torneig de futbol, maquillatge, zumba, graffiti o videojocs. Per acabar el dia es va realitzar l’acte de comiat als alumnes de 4t amb diferents dedicatòries i detalls dirigits a la promoció que acaba l’etapa al centre.

Des d’aquí els hi desitgem molta sort!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *