Jornada de Sant Jordi

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El divendres abans de St. Jordi alumnes i professors vam celebrar la diada amb diverses activitats.

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO van rebre la visita de l’escriptor Jaume Benavente que els va parlar sobre la seva vida d’escriptor i els va poder respondre preguntes sobre el llibre que estan llegint.

Per altra banda, els alumnes de 3r i 4t d’ESO van participar en la 3a Marató de lectura per la llengua organitzada per Òmnium Cultural del Berguedà, on hi van participar molts dels centres de la comarca.

Finalment, es va acabar la jornada amb l’acte de lliurament de premis literaris i d’altres premis d’activitats que s’han fet al llarg del curs, tot amenitzat amb actuacions musicals.

Dissabte els alumnes de 3r d’ESO van muntar tres parades de venda de roses: una al Passeig de la Pau, una altra al Passeig de la Indústria i l’altra a Montmajor. Tot i que el temps no va acompanyar gaire les vendes van ser tot un èxit. Els diners recaptats van destinats a cobrir les despeses del viatge d’Irlanda i el viatge de final de curs del proper any.