Jornada de Sant Jordi

Divendres dia 21 d’abril vam celebrar la diada de Sant Jordi. Els alumnes van fer les dues primeres hores de classe i després es van fer activitats de Sant Jordi. Durant una franja es van fer tallers.

A l’última franja ens vam reunir a la sala d’actes del centre. Alguns alumnes de 3r van fer una presentació dels autors Pablo Neruda i Mercè Rodoreda. També es va celebrar el certamen literari. No només es van lliurar els premis de poesia i prosa en català i castellà, sinó també els del primer concurs de bookface de l’institut, els premis de fotografia matemàtica i diplomes de les Geolimpiades i d’un curs de salvament d’educació física. I finalment, hi va haver actuacions musicals.

Enhorabona a tots els guanyadors del certamen i gràcies a tots aquells que hi heu participat!

Per veure fotos de la jornada, feu clic aquí.