Jornada de Patum

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Avui els alumnes del centre han celebrat l’arribada de Patum amb un jornada plena d’activitats.

Han realitzat una gimcana amb proves relacionades amb la festa: han vestit un ple, han buscat les diferències amb dues imatges de Patum, han acompanyat un petard cap a una massa amb moviments de cintura, han posat una bota de vi a la guita, etc.

També han visualitzat una pel·lícula on han pogut menjar crispetes en un envàs que han fet els alumnes de 2n per fer diners pel viatge del curs que ve. Des de l’AMPA ens han regalat les crispetes, moltes gràcies!