Final de curs

Benvolgudes famílies,

S’acosta el final de curs i volem recordar-vos que les classes acaben el divendres dia 10 de juny. A partir d’aquesta data cal tenir en compte que hi haurà alguns canvis en els horaris.
Convé recordar-vos que l’assistència a les jornades és obligatòria per a tots els alumnes, ja que formen part de les activitats de centre.

El dimarts 14 de juny farem la jornada esportiva, de 8.15 a 13.15 h. Algunes activitats anirem a fer-les al Pavelló d’Esports Municipal de Berga. Els alumnes de transport que facin les activitats de BTT i Caminada els portaran fins a l’Institut. A la resta els deixaran a la parada per anar al pavelló d’esports. L’acabament de la jornada serà a l’Institut, on se’ls entregaran les notes del 3r trimestre i tots els alumnes de transport agafaran l’autobús.

El dimecres 15 de juny farem la jornada de final de curs i el comiat als alumnes de 4t. L’horari serà de 8.15 a 13.15h. Farem tallers a l’institut i clourem la diada amb un acte al Patronat de Berga.
Per aquest dia, l’AMPA organitza el dinar de comiat als alumnes de 4t, obert als alumnes de tots els cursos.

Els dies 16 i 17 de juny es faran les recuperacions del tercer trimestre. Només han de venir tots els alumnes que hagin de recuperar. L’horari serà de 8.15 a 13.15h (penjarem horari específic al web pròximament). També us volem recordar que els alumnes no poden sortir del centre, excepte en el cas que les famílies els vinguin a buscar. Hi haurà servei de transport.

El dimarts 21 de juny es donaran les notes finals. Els tutors individuals les entregaran als alumnes i també rebran els pares que ho desitgin. Cal demanar hora a consergeria. Aquest dia també hi haurà transport.

Cordialment,

Equip directiu

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *