Expo Innova PETIT 4t d’ESO

Aquest divendres 7 de juny s’ha celebrat la 3a edició de l’Expo Innova PETIT al nostre institut, organitzat i impulsat per l’Agència de Desenvolupament del Berguedà. Més de 100 alumnes dels diferents Instituts de Secundària de la nostra comarca, han presentat els seus projectes d’Innovació i tecnologia, davant els alumnes dels altres centres, tutors, experts i empresaris.

Els nostres alumnes de l’Optativa de Tecnologia de 4t d’ESO també han exposat els 3 projectes que han creat durant aquest curs, seguint la metodologia i tutorització de Valnalón. Així doncs, els felicitem a tots ells per la feina feta:

• TECTOM pel seu projecte de la “Pissarra amb esborrador automàtica”.
  • TecnoBergudos pel seu “Marcador de Ping-pong” amb la seva App per poder-hi jugar una lliga.
  • Up2Ber per la seva “Estació Carregadora Sostenible” amb la seva App MyEnergi∞ per la conscienciació del consum energètic.

A continuació us deixem algunes imatges de l’acta.