Treballs de Síntesi de 1r i 2n d’ESO

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Al Cap d’Aprenentatge de La Noguera, els alumnes de 1rESO han començat a treballar sobre arqueologia analitzant ceràmica i descobrint el procés de reconstrucció de peces. Una activitat molt interessant, s’han convertit en grans arqueòlegs!

Els alumnes de 2n d’ESO han començat el treball de Síntesi al Maresme amb les primeres activitats esportives en anglès. Han fet hípica i algunes activitats en grup. Estan gaudint d’una experiència divertida, i utilitzant l’anglès per a comunicar-se amb els monitors natius i amb els companys.

Al centre també hem començat a treballar.

1rESO:

2nESO:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *