Activitats en l’estada a Alemanya

Els nostres alumnes continuen amb les activitats de l’intercanvi. El dissabte a primera hora del matí, han viatjat acompanyats de les seves respectives parelles fins a Regensburg, ciutat medieval considerada Patrimoni de la Humanitat.

Tots junts han participat en una activitat proposada per l’Ajuntament de Regensburg que consistia en descobrir  llocs emblemàtics com la Catedral de St. Peter, la porta Praetoria, l’Ajuntament Vell i la zona del Danubi.

També han pogut assaborir l’especialitat local.

Ahir diumenge, els nostres alumnes van passar el dia amb les famílies que els acullen.