Maresme Dia 2

Bon dia des del Maresme,

Ahir a la tarda els alumnes van tornar encantats d’haver muntat a cavall i haver fet orientació per les boniques contrades de Santa Susanna. Com que encara tenien energia, a l’estona lliure alguns van jugar a futbol amb alumnes d’altres instituts i els altres van anar a fer una passejada a la platja. Per acabar la jornada ballant a la discoteca. Els nois i noies han dormit ben plans.

Avui ens hem llevat amb pluja, però amb moltes ganes d’aprendre anglès. Al matí hem fet jocs en anglès i a la tarda treballarem en els diferents grups amb els monitors irlandesos un projecte cooperatiu en anglès.

Esperem que demà el temps ens acompanyi!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *