Lletres a les aules 2n ESO

Avui hem tingut el privilegi de tenir a una de les escriptores de moda de la literatura catalana al l’Institut. La Tina Vallès, guanyadora del Premi Anagrama 2018, ha vingut a fer una xerrada amb els alumnes de 2n per a parlar de la seva última novel·la, La memòria de l’arbre.

Durant el 1r trimestre, els alumnes de 2n han llegit la seva obra i avui han pogut conversar amb ella sobre la novel·la i sobre l’ofici d’escriure. Ha estat una estona ben agradable, una oportunitat única per a conèixer els nostres autors en persona i poder parlar de la creació literària i d’un munt de coses més. Hem d’agrair també a la Institució de Lletres Catalanes que hagi fet possible aquesta xerrada i a la pròpia autora que hagi volgut dedicar el seu temps.

Si voleu saber què pensen els alumnes de la novel·la, podeu visitar els seus portafolis literaris en aquest enllaç: Portafolis literaris