OBERTA LA PREINSCRIPCIÓ PER AL PFI-PTT

Del 25 de maig al 5 de juny es pot fer la preinscripció telemàtica al curs 2020-2021 del Programa de Formació i Inserció (PFI)-Pla de Transició al Treball (PTT)

El programa està destinat a joves d’entre 16 i 21 anys sense titulació de l’ESO

El Pla de Transició al Treball (PTT) és una modalitat dels Programes de Formació i Inserció (PFI) que organitza el Departament d’Educació amb la col·laboració de l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans. L’objectiu és proporcionar formació general i formació en un àmbit professional a joves que han finalitzat l’ESO sense graduar per tal que puguin estudiar una formació polivalent per poder fer la prova d’accés al Cicle Formatiu de Grau Mitjà el proper curs o bé inserir-se en el món laboral.

A Palau-solità i Plegamans s’ofereixen dues modalitats d’aquest curs:

1- Auxiliar de Vendes, Oficina i Atenció al Públic
2- Auxiliar de Muntatges d’Instal·lacions Elèctriques, d’Aigua i Gas.

Com fer la preinscripció

Trobareu tota la informació sobre aquesta formació professional inicial al següent link:
Anar a preinscripció PFI (gencat.cat)

Per fer el tràmit de preinscripció cal enviar la següent documentació a l’adreça de correu electrònic: a8960036@xtec.cat

En el cas que no es pugui realitzar la preinscripció telemàtica, els documents es poden entregar a la secretaria del IES Ramón Casas i Carbó (Carrer de Lluís Companys, 2, 08184 Palau-solità i Plegamans, Barcelona) sempre amb cita prèvia.

Enllaç per la cita prèvia:
https://book.timify.com/services?accountId=5eb3ceed6d90591d5b9a9751&hideClose Button=true

Documentació a entregar:

– Formulari de sol·licitud de preinscripció (disponible a partir del dia 25 de maig a l’enllaç anterior)
– Fotocopia del DNI, NIE o Passaport.
– Certificat d’estudis o altra documentació que acrediti el nombre de cursos escolaritzats a l’ESO i l’últim curs que s’ha realitzat o que s’està realitzant.
– Si l’alumne és menor d’edat:
1) Fotocopia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
2) Fotocòpia del DNI/NIE de la persona sol·licitant,(pare, mare o tutor legal) o de la targeta de residència on consta el NIE si es tracta de persones estrangeres.

En cas de dubtes en la realització del tràmit de preinscripció podeu trucar entre les 9h i les 14h els dies de la preinscripció al tel. 672645361