Visita a Ràdio Cornellà

Ahir dimecres els alumnes de 1r d’ESO B de l’Institut van visitar les instal·lacions de Ràdio Cornellà. La visita s’emmarca dins d’una proposta de visita-taller que acabarà d’aquí un mes amb una nova visita a la ràdio en què els alumnes gravaran un programa que prèviament haurem preparat a l’Institut.

La setmana vinent aquesta mateixa visita la faran també els alumnes de 1r d’ESO A.

Durant la visita els alumnes poden parlar de què significa per a ells la ràdio i quina relació hi tenen, a banda de visitar les instal·lacions de l’emissora municipal.

radio2