“La fira del nostre riu”, projecte de 2n ESO

Els nostres alumnes de 2n ESO han començat el primer projecte del curs: “La fira del nostre riu”.

A treball per projectes de 2n ESO, com a continuació d’un taller que van fer el curs passat de mesures del riu Llobregat, estem aprofundint en l’estudi del riu a través d’un treball més aprofundit. El projecte, a banda de les activitats que es realitzen a l’aula, es complementa amb diverses visites i acivitats externes. De moment hem fet una visita a la depuradora de Sant Feliu de Llobregat i una nova sortida al riu Llobregat per prendre noves mesures.

Lligat a aquest projecte, els propers dies 2, 3 i 4 de novembre farem una estada al Camp d’aprenentatge del Ripollès, a Planoles, on farem activitats relacionades amb l’estudi de la natura i les característiques del riu de muntanya.

El projecte acabarà amb una fira pública on mostrarem el treball realitzat per l’alumnat.

Us n’anirem informant!

riu2