Punt jove d’informació

Aquest passat dilluns vam inaugurar el Punt Jove a l’Institut de Cornellà.

El punt jove és un servei del Departament de Joventut de l’Ajuntament de Cornellà que té l’objectiu d’informar els alumnes de l’Institut dels recursos per a joves que el municipi posa a la seva disposició.

S’hi pot trobar informació de tallers, activitats esportives, espais per a poder treballar o per a poder trobar-se… Tot amb la intenció de vincular el jovent al món cultural i associatiu de la ciutat de Cornellà i oferir-los ajuda en tot allò que necessiten.

La Míriam, la tècnica municipal que dinamitza el punt informatiu vindrà cada quinze dies a l’Institut i estarà a disposició dels nostres alumnes durant la franja del segon pati.

Esperem que ens resulti de molta ajuda.

punt informatiu