El diari personal

A l’Institut, cada dia, abans de marxar cap a casa, els alumnes escriuen en el seu “diari personal”.

El diari personal és un quadern on els alumnes poden apuntar allò més significatiu que els ha passat aquell dia a l’Institut. Què és el que més els ha agradat, què els ha cridat l’atenció, què els ha molestat, què repetirien, què canviarien…

La reflexió diària, per escrit, en silenci, i de manera lliure i individual, ens permet un moment de mirada enrere, de reflexió sobre allò succeït i d’introspecció per part de l’alumnat. Saben que el diari és personal, que els seus companys no el poden llegir, però que en canvi sí que està a disposició de la possible lectura per part de les tutores, com així se’ls ha indicat des de principi de curs.

Els primers dies de classe, vam aprofitar per personalitzar els quaderns per tal de convertir-los en un veritable diari personal, tal com podeu veure a la foto.

diari1