Presents a Robibaix 2017

El passat dijous dia 15 de juny es va celebrar a les instal·lacions de l’EOI de Cornellà la Jornada Robibaix, una mostra creativa de programació i robòtica educativa al Baix Llobregat.

RobiBaix és una Jornada que pretén visibilitzar i connectar experiències que tenen com a punt comú el llenguatge de programació i la robòtica educativa al servei de l’aprenentatge.

A la Mostra i de la mà dels propis alumnes es van poder conèixer materials variats i projectes desenvolupats a Educació Infantil, Primària, Secundària i Batxillerat.

També va haver-hi tallers que van permetre als professionals del món educatiu la possibilitat d’enfrontar-se a petits reptes i fer un tastet d’algunes activitats i propostes que es duen a terme en el treball diari a l’aula de molts centres docents del Baix Llobregat.

De l’Institut de Cornellà hi van assistir una mostra d’alumnes de 1r i 2n d’ESO que van mostrar els resultats dels projectes “Objectiu la Lluna” (1r d’ESO) i “Dels invents als robots” (2n d’ESO).

Felicitats als organitzadors i gràcies per convidar-nos-hi!

Aquí teniu l’enllaç a la pàgina de la Jornada i a una mostra de fotografies