Participació al Corpus 2017

Una representació d’alumnat de l’Institut de Cornellà va participar a la mostra infantil de catifes de flors de l’Ajuntament de Cornellà.

Durant 4 sessions celebrades a l’Institut, part de l’alumnat va poder pensar i crear els dibuixos que el passat divendres, 16 de juny, dia de Corpus, van servir per realitzar la tradicional catifa de flors que col·lectivament realitzen diferents centres de la ciutat a la plaça de Sant Ildefons.

La Jornada va servir per poder veure de primera mà la tècnica de realització de la catifa, col·laborar-hi i, sobretot, poder observar el resultat de la feina realitzada.

corpus2