Visita del director dels Serveis Territorials a l’Institut

Divendres passat, dia 8 de febrer, el director territorial d’educació al Baix Llobregat, Sr. Francesc Ballester, i la directora adjunta dels Serveis territorials, Sra. Carme Ortonoves, van visitar l’Institut.

La visita, que es va desenvolupar de manera distesa, va servir per poder mostrar la feina de l’alumnat de l’Institut i compartir el nostre projecte. L’alumnat de 1r d’ESO va mostrar i explicar el desenvolupament del projecte “Museu egipci” que estan portant a terme en aquests moments; i l’alumnat de l’aula d’acollida, per exemple, també va poder compartir alguns moments de conversa amb els representants del Departament d’Educació.

Encantats d’obrir les nostres portes a tothom qui ens vulgui visitar!