Hem participat a la Trobada d’Intercanvi de la XESCO

El divendres, 8 de febrer, l’institut ha participat en la 1a Trobada d’Intercanvi d’Experiències de la Xarxa d’Escoles Sostenibles de Cornellà (XESCO), coincidint amb la Jornada “Greening for Change” organitzada al Citilab en motiu del premi Green Leaf 2019 atorgat a la ciutat de Cornellà. Els i les alumnes dels centres educatius participants han estat els protagonistes, ja que han presentat els seus projectes a la resta d’assistents i han pogut fer propostes i agafar idees noves.
Per últim, han participat en un taller que ha conclòs amb la confecció i redacció de postals adreçades a 6 ciutats guanyadores d’aquest mateix premi en edicions anteriors. En aquestes postals han escrit propostes per aplicar als municipis per tal de millorar la seva qualitat ambiental.
Hem d’agrair a la Chayma, l’Aitor, l’Haykush i el Jery, alumnes de segon, la seva implicació i participació tant en la preparació com en el desenvolupament de la Trobada. Ha estat un goig compartir aquests moments amb ells.