Visita al Servei de Mediació comunitària de l’Hospitalet.

El passat divendres 16 de març els alumnes de la comissió “Parlem-ne” van fer una visita al Servei de Mediació Comunitària de la ciutat de l’Hospitalet. Ens va rebre el cap de mediadors i mediadores d’aquest servei i ens va oferir l’oportunitat de compartir experiències, dubtes, neguits i curiositats d’aquesta professió, desconeguda per a molts fins fa ben poc.

Els nostres alumnes, motivats per aquesta professió que surt de l’àmbit escolar per instal·lar-se  en la societat en general, pregunten encuriosits pels estudis que es necessiten per ser mediador/a, per qui paga aquest servei, per casos en concret, per quan i com es va a la mediació, etc. Com a futurs mediadors comparteixen amb els professionals la seva preocupació per la dificultat de fer pactes i arribar a un acord entre dues parts en conflicte.

L’alumnat va prendre consciència de la figura del mediador/a i de la seva importància en tots els àmbits de la nostra vida.