Vaga estudiants 27 de setembre

El proper divendres 27 de setembre hi ha una convocatòria oficial de vaga d’estudiants sota el lema “El capitalisme mata el planeta”, per tal de conscienciar de la necessitat d’emprendre accions per revertir el Canvi climàtic i les seves conseqüències.

Podeu consultar la convocatòria i els motius de la vaga a la següent adreça web: http://www.sindicatdestudiants.net/

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO tenen dret a la no assistència col·lectiva a classe després que ho hagin sol·licitat formalment a la direcció del centre, però és OBLIGATORI el permís familiar per poder exercir aquest dret.

L’Institut respecta la decisió personal de cada alumne, i per tant, demanem que si és el cas, els pares signeu aquesta autorització conforme el fill o la filla s’hi adhereix i no vindrà a l’Institut (i ens la feu arribar abans de l’exercici del dret de no assistència). La no assistència a classe sense aquesta autorització signada serà considerada una falta injustificada.