Programa de transformació digital “Millora la Societat: digitalitza-la!”

Aquestes útlimes setmanes l’alumnat de 3r d’ESO ha participat en el programa de transformació digital “Millora la Societat:digitalitza-la!”

Es tracta de la segona edició d’un programa impulsat per Junior Achievement en col·laboració amb el  Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació de la Generalitat de Catalunya (CTTI) i l’Associació Catalana d’empreses consultores (ACEC).

La missió del programa és facilitar les eines necessàries als joves per a la seva incorporació al món laboral. La transformació digital ha arribat a les seves vides i des de Junior Achievement es pretén que els joves coneguin què hi ha al seu darrere; els valors i els pilars que la sustenten.

Cadascun dels grups de 3r d’ESO ha realitzat dues sessions impartides per voluntaris del CTTI i de les consultores associades a l’ACEC. Són voluntaris que estan col·laborant amb les empreses per adaptar-les al nou món digital.

L’alumnat ha gaudit d’uns tallers que els han donat les claus per poder esdevenir futurs emprenedors adaptats al món digital dels nostres dies.