Dijous passat per aigua ;-)

El passat dijous dia 31 de maig una gran part de l’alumnat de l’Institut va fer diferents activitats vinculades al medi aquàtic.

L’alumnat de 2n d’ESO va realitzar una activitat d’educació física al Centre Municipal de Vela de Barcelona, on els nois i noies de l’Institut van poder practicar Càiac i Paddlesurf i es van atrevir a endinsar-se a les aigües del mar Mediterrani.

D’altra banda, l’alumnat de 1r d’ESO va anar fins a la llera del riu Llobregat per a fer la segona inspecció del riu d’aquest curs. Aquesta inspecció, vinculada al Projecte Rius, serveix com a primer tast del que el curs vinent serà el projecte de 2n d’ESO “El nostre riu”, vinculat a l’estudi de les característiques del riu Llobregat.

Per sort el temps ens va acompanyar i vam poder gaudir d’un excel·lent dia primaveral!